Welkom in onze school:

een school voor jou

Van harte welkom! We durven hopen dat uw kind elke dag gelukkig zal zijn op onze school! Wij zijn blij met het vertrouwen dat u in ons schoolteam stelt.

Ook dit schooljaar doen we er met het hele team alles aan om kwaliteitsvol onderwijs te brengen. We willen alle capaciteiten die in uw kind aanwezig zijn een goeie voedingsbodem geven zodat zowel zijn intelligentie én zijn persoonlijkheid kans krijgen om te groeien. We proberen om in een hartelijke school de kinderen een veilig en geborgen gevoel te geven. Op die manier hopen we op een open en positieve manier samen te werken.

Floor en Tijn is een Vrije Katholieke school. U zult dit doorheen onze werking herkennen in de basishouding van waaruit we werken : zorg voor de mogelijkheden en beperkingen van elk kind, een sobere houding, solidariteit met wie het dicht bij ons en veraf moeilijk heeft, creativiteit, bekwaamheid tot inzet en verantwoordelijkheid, zingeving. We proberen dit elke dag op maat van uw kind te doen. Indien u  vragen of opmerkingen hebt, aarzel niet om ons aan te spreken. We kiezen voor een vriendelijke en gastvrije omgangsstijl met alle partners in ons onderwijsveld. Als ouder bent u onze belangrijkste medespeler en wij gaan graag in gesprek met u.

Beste leerling, wij gaan samen op weg doorheen een boeiend schooljaar waarin we veel zullen leren op veel verschillende gebieden. Zowel met het verstand als met het hart. Vaak gaat alles vlot. Soms kan deze tocht eens lastig zijn als je een hindernis moet overwinnen. Weet dan dat er mensen op school zijn die in jou blijven geloven, die je een helpende hand toesteken, die samen met jou de boeiende tocht haalbaar maken !

Hallo lieve peuter of  kleuter, we zijn blij met jou erbij. De juf in de klas zal zeker zorgen dat je er een fijne tijd hebt.

Laat ons er samen een boeiend schooljaar van maken in Floor en Tijn!

Vera Hulsmans, directeur